Tuesday, December 27, 2011

rintihan seorang hamba.


Ya Allah kau tabah kan lah hati hamba mu ini dlm mnghadapi segala dugaan yg kau timpa pada diri ku ini..kau lindungilah aku dripada godaan syaitan durjana.kau tetapkan lah iman hamba mu ini.janganlha kau biar aku ini hanyut dgn perasan yang tidak pasti arah tuju nyer.aku percaya dgn janji mu.Lelaki yg baik utk perempuan yg baik dan perempuan yg baik utk lelaki yg baik.Ya Allah kau pelihara lah aku utk menjadi salah seorng perempuan yg baik sepertimana yg kau sebutkan dlm firman mu.aku ini hanya manusia biasa yg mudah tumpas dgn godaan syaitan.kau sabarkn lah hati ku ini utk menunggu jodoh ku yg sebenar.menunggu lelaki yg benar-benar di ciptakn utk diri ku.kau tenang dan tabah kn lah hati..Bersabar lah wahai hati.Dia akn dtg sndri kpd mu jika dia mmg utk mu..

 

No comments:

Post a Comment